فيديو : فتاة مصرية تساعد حبيبها على دخول منزلها وقتل أمها واخوتها الصغار

فيديو : فتاة مصرية تساعد حبيبها على دخول منزلها وقتل أمها واخوتها الصغار
فيديو : فتاة مصرية تساعد حبيبها على دخول منزلها وقتل أمها واخوتها الصغار

القاهرة / مشرق نيوز /

قامت فتاة مصرية بمساعدة حبيبها على قتل والدتها وثلاثة من أخوتها بعد أن رفضت العائلة زواجه منها .

الجريمة وقعت في قرية " الكشح " التابعة لمركز دار السلام بمحافظة سوهاج حيث اتفقت هناء الابنة الكبرى للأسرة المسيحية المنكوبة مع الشاب الذي ارتبطت بعلاقة حب معه التقدم الى أسرتها للزواج منها الا أن الأسرة رفضت زواجهما .

فاتفقت هناء مع حبيبها شنودة على تسهيل دخوله لمنزلها فقام بقتل والدتها التي ترفض زواجهما بالاضافة الى قتل أشقائها الثلاثة .

واعترفت المتهمة هناء أمام ضابط الشرطة بجريمتها الشنعاء وقالت لهم“اعملوا أى حاجة فى وسيبوا شنودة” و”شنودة معملش حاجة شنودة ده كل عمرى” بحسب صحيفة "المصري.

وأضافت  “أنا أروح معاه أى مكان السجن، الإعدام، المهم نكون مع بعض”، “أنا ملقتش واحد حبنى فى الدنيا زى ما شنودة حبنى ، الكل حاول يفرق بينا أمى وأبويا والناس كلها علشان هو فقير وظروفه على قد حاله وأبويا مقاول كبير وعنده فلوس وعلشان كدا محصلش بينا ارتباط.

تتابع قولها وهو جه البيت أكثر من مرة وأبويا شافه وكان اليوم اللى يمر عليه من غير ما كلمه يبقى يوم أسود، حرمونى أكلمه بعد ما أخدوا منى التليفون واستحملت 3 شهور من غير ما أكلمه.

 ويوم الحادثة أنا دخلته البيت وأبويا ماكانش قاعد، وطلع فوق على السطح ولقى أمى وضربها بالعتله على رأسها، وبعد كدا ذبحها وغطاها بالبوص جنب الفرن، ونزل كانوا أخواتى موجودين وقام بدبحهم”.

ورغم اعتراف “هناء” الواضح والصريح، إلا أنها عادت وقالت: “محصلش ده كله أنا ضغطوا عليه علشان أحمى أخوالى”، ثم ارتبكت وقالت: “أنا مش عارفة أنا عايزه أكون مع شنودة وخلاص”.