الرئيسية| منوعات| التفاصيل

امتحان نوبت دوم هدیه ششم .. امتحان نوبت دوم قرآن هفتم

امتحان نوبت دوم هدیه ششم .. امتحان نوبت دوم قرآن هفتم
امتحان نوبت دوم هدیه ششم .. امتحان نوبت دوم قرآن هفتم

امتحان نوبت دوم هدیه ششم ، امتحان نوبت دوم قرآن هفتم ، دوست خوبم، نمونه سوالی که می بینید، یعنی آزمون نوبت دوم قرآن پایه هفتم مدرسه سرای دانش پسرانه - خرداد 96 یکی از نمونه سوالات پایه هفتم در مقطع متوسطه دوره اول (دبیرستان) است که در ماه خرداد برگزار شده است. این آزمون در تاریخ1396/03/07 برگزار شده است. این آزمون از آزمون‌های سال تحصیلی 95-96 است. نمرۀ این آزمون از 10 در نظر گرفته شده است. یعنی اگر بتوانید به تمام پرسش‌ها پاسخ درست بدهید، نمرۀ شما 10 خواهد شد. مدت زمان تعیین شده برای پاسخ دادن به سوالات این آزمون که 5 صفحه و6 سوال است، 30 دقیقه است و باید بتوانید در این مدت زمان، به این سوالات پاسخ بدهید. این آزمون از نوع «رسمی نوبت دوم (خرداد ماه)»، تلفیقی (تستی و تشریحی) و تک درس است و پاسخ نامه ندارد. آزمون آزمون نوبت دوم قرآن پایه هفتم مدرسه سرای دانش پسرانه - خرداد 96 یک آزمون داخلی مدارس مربوط به استان تهران شهر تهران است.

اگر شما روی این محتوای ارائه شده در سرزمین تیزهوش ها مالکیت دارید و مایل به انتشار آن در این سایت نیستید لطفاً نشانی این صفحه را به همراه درخواست خود و راه های ارتباط با شما (شامل شماره تماس) به نشانی ایمیل ما (در صفحه تماس با ما) ارسال کنید. ما طی 3 روز کاری موارد را بررسی می کنیم و با شما تماس خواهیم گرفت.

 

سلام دوست عزیز.

  

برای دانلود نمونه سوال ها کافیه عضو سایت بشی. اگه عضو سایت هستی (یعنی یکی از بیش از 310,000 هزار دوست عزیزی هستید که توی تیزلند عضو شدن)، برای ورود اینجا کلیک کن.

  

اگه هنوز عضو نشدی.... باید بگم که عضویت فوق‌العاده ساده است و حداکثر یه دقیقه وقت شما رو می‌گیره. بعد از اون می تونی از همۀ امکانات سایت استفاده کنی. همین حالا عضو می‌شم! (کلیک کنید)

 

• اگه عضو نیستی، همین حالا عضو شو: عضویت در تیزلند 
• و اگر قبلا عضو شدی، وارد سامانه شو (و بعد از ورود به سادگی هر چی می خوای دانلود کن) : ورود به سامانه

 

 

شاید بد نباشه بدونی که همین الان، حدود 316,652 نفر عضو فعال تیزلند هستن و تقریباً هر روز به سایت سر می زنن(و تقریبا همین اندازه هم عضو عادی داریم که گاهی به سایت سر می زنن) و فقط توی همین 24 ساعت گذشته (از دیروز تا امروز) 2076 نفر جدید از دوستات توی سرتاسر کشور عضو سایت ما شدن. این هم اسامی چند نفر که به صورت تصادفی از اعضای سایت که از دیروز عضو سایت شدن و دارن از سایت استفاده می کنن: